dimarts, 15 de juny del 2010

EL SO DEL SOMNI

Quan el so del somni és desert

en l'aridesa d'un cor mort,

quan s'asseca en l'últim crit

creant un cruent ressò...

plouen paraules del cel

que llueixen tant com l'or

i lletra a lletra, vers a vers,

hidraten el rostre sec

i apagat de la buidor...



Si pugués prendre el teu somni

i besar-lo amb els meus llavis

d'ara fins a l'infinit,

i amb les meves mans tocar-lo

amb cura de no trencar-lo,

com l'únic tresor que tinc,

sentiria el so del somni

bategant en el meu pit

i en el meu cor,

sabria que puc somriure

per tenir un motiu per viure...

si ets a prop.



Qui sap si...com un miratge

i d'una forma prou estranya

podríem somiar tots dos,

dins del "bes" de la paraula.



Comentari fet a:

http://elpesdelaparaula.blogspot.com/2010/06/si-et-veies-de-ben-prop.html.


EL SONIDO DEL SUEÑO


Cuando el sonido del sueño está desierto

en la aridez de un corazón muerto,

cuando se seca en el último grito

creando un eco cruento...

llueven palabras del cielo

que lucen tanto como el oro

i letra a letra, verso a verso,

hidratan el rostro seco

y apagado del vacío...


Si pudiera tomar tu sueño

y besarlo con mis labios

desde ahora hasta el infinito,

y con mis manos tocarlo

con cuidado de no romperlo

como el único tesoro que tengo,

sentiría el sonido del sueño

latiendo en mi pecho

y en mi corazón,

sabría que puedo sonreir

por tener un motivo para vivir...

si estás cerca.


Quién sabe si...como un espejismo

y de una forma bastante extraña

podríamos soñar los dos,

en el "beso" de la palabra.


.






.