dilluns, 16 d’agost del 2010

I NO TE N'ADONARÀS...

Puc aïllar-me del món en un núvol volador, solcant els blaus tornassolats de l'albada primera;
puc aïllar.me sense por i despenjar-me per la llum d'un braç de sol, lliscant feliç la carena;
puc esmunyir-me en el teu somni silent i espiar els teus secrets des d'una projecció etèria
acaronant el teu alè, embolcallada en el teu cos.Beuràs de mí en la meva absència...
i m'estaràs sentint sense saber que sóc aquí...però no te n'adonaràs...



I NO TE DARÁS CUENTA...

Puedo aislarme del mundo en una nube voladora,surcando los azules tornasolados del alba primera;
puedo aislarme sin miedo y descolgarme por la luz de un rayo de so, resbalando feliz por la carena;
puedo colarme en tu sueño silencioso y espiar tus secretos desde una proyección etérea
acariciando tu aliento, envuelta en tu cuerpo. Beberás de mí en mi ausencia...
y me estarás sintiendo sin saber que estoy aquí...pero no te darás cuenta...

.