dissabte, 19 de febrer del 2011

ESPERARÉ...

Esperaré darrere el temps
el llum daurat del teu retorn,
la nova albada, impacient,
no pot dormir pensant en tu
i la nit s'engoixa en la foscor.

Esperaré entre somnis nus
que m'acaronin els teus dits
com el cel frega l'horitzó,
i que endinsant el teu desig
serenament en el meu cos,
pugui sentir-te apagar el crit
de sed de tu que hi ha al meu cor.

I quan el sol torni a lluir
damunt del cel que ara jeu mort,
sabré que visc perquè ets aquí.
I tu veuràs en els meus ulls
escrit amb llum el meu amor.




Comentari fet al blog:







ESPERARÉ
Esperaré detrás del tiempo
la luz dorada de tu regreso,
la nueva aurora, impaciente,
no puede dormir pensando en ti
i la noche se angustia en la oscuridad.

Esperaré entre sueños desnudos
que me acaricien tus dedos
como el cielo roza el horizonte,
y que adentrando tu deseo
serenamente en mi cuerpo,
pueda sentirte apagar el grito
de sed de ti, de mi corazón.

Y cuando el sol vuelva a lucir
en el cielo que ahora reposa muerto,
sabré que vivo porque estás aquí.
Y tú verás en mis ojos
mi amor,con letras de luz escrito.

.