dijous, 3 de desembre del 2009

GANES DE FUGIR

Aquesta nit, fosca i callada,
es trenca el cel en miquetes de por,
caient sobre el meu cor atemorit.

El passat torna a parlar, sempre parla…
cremant-nos la pell amb espurnes de dolor
i convertint en rebuig, el nostre desig.

El temps no passa, no passa l’engoixa.
Vull ignorar-la però no em deixa dormir,
alterant-me la pau, se m’ha endut el son.

Trenca l’alba i espero que em porti més joia
però es pinta de nubols, és tot tan trist i tan gris!
Avui tinc por d’escriure el teu nom




GANAS DE HUIR…

Esta noche, oscura y callada,
se rompe el cielo en trocitos de miedo,
cayendo sobre mi corazón atemorizado.

El pasado vuelve a hablar, siempre habla…
quemándonos la piel con centellas de dolor
y convirtiendo en rechazo, nuestro deseo.

El tiempo no pasa, no pasa la angustia.
Quiero ignorarla pero no me deja dormir,
alterando mi paz, me ha robado el sueño.

Rompe el alba y espero que me traiga más alegría
pero se pinta de nubes,¡es todo tan triste y tan gris!
Hoy tengo miedo de escribir tu nombre…

.