divendres, 11 de març del 2011

ENTRE LA VIDA Y LA MUERTE...


"Entre la vida y la muerte" sería una buena noticia."Entre la muerte y la muerte en vida" es algo que no se merece.







No et puc dir adéu,
ni tampoc a reveure,
has estat tant per a mí.
Com un pare protector,
com un nen entremeliat
i juganer,
et porto al cor...
en el teu somni imaginari
se que hi soc,
però en el meu tu ja no hi ets.
I amb aquest dolor diga'm, què hi faig?
Per què em fas això?
Si tu sempre m'has fet riure,
per què ara he de plorar?
Si ara ja no et puc dir adéu,
i tampoc puc dir a reveure,
et regalo el meu silenci...


T'estimo Jordi.

.

5 comentaris:

DEVA ha dit...

Yo te he encontrado en el blog de un tal Angus versus Charco Paralelo...me cuesta el catalán,soy de Asturias pero quería que supieras que no estás sola buscando la fuerza que te lleve a amar incondicionalmente a quién parace lejos de tí o por eso tal vez..he encontrado a Dios al encontrarme a mi misma y lucho por lo mismo y vaya como cuesta!!!
Un saludo

Metztli ha dit...

Le echaré mucho de menos, echaré en falta su sonrisa y su saludo que nunca le faltaba,y sus charlas cada vez que me veia...en fin amiga, al final ha sido un adiós...no se lo merecia...pero ahora estará feliz junto a ella.

Un fuerte abrazo, aunque ya te lo he dado en real....

qui sap si... ha dit...

Cada nit hi haurà dues llunes
per sobre teu,
mirant-te de fit en fit,
vigilant somnis
crus de tristor i soledat.
Brises càlides de juny
et vetllaran fins la matinada
jugant amb cabells
i llençols,
deixant l’escalfor sobre el pit,
allí on amagues el cor.
Sense ser-hi hi sóc,
com l’alè,
que sent en el clatell
quan penses amb mi.
Guarda’m entre petons
de dolor en flor,
no temis regar-los
de tant en tant
amb les amargues llàgrimes
del record,
ni em diguis cap més adéu
que el que no sentis
dins del cor,
jo mentrestant
m’enduré com un regal,
un silent moment,
un de tants
que varem construir plegats.
En nits com ahir
que la lluna és tan gran,
pensa que...
et faig un ullet picat.

Amanda ha dit...

Deva: Pues sí, la verdad es que es lo que me resulta más dificil junto con el desapego, por que es curioso por un lado desapegarse de todo y de todos y por el otro sentir un amor incondicional por todos.Estoy en ello!! :)
Grácias por tu comentario y disculpa lo del idioma, suelo traducir siempre al Español pero esta vez apenas pude acabar de escribir sin romper a llorar.
Me paso por tu blog.Besos.

Metztli: A mi també en reconforta pensar que ara estarè amb ella.
Una abraçada i fins aviat.

Amanda ha dit...

Qui sap si...: Sento no disposar de més temps per poder tornar-te a respondre però com ja et vaig dir, segueixo incondicionalment el teu blog.

Una abraçada