dilluns, 19 de setembre del 2011

FORA DEL SOMNI DE LA NIT

Vull sentir el pes dels teus petons
fora del somni de la nit
i del silenci del meu cor
i  que en el fons del vers més llarg
fonguis les lletres del meu nom
amb el teu cor enamorat.

Vull sentir com les teves mans
roben la pell del meu record
i la rescaten del passat,
que la recorrin sense por,
que escriguin versos de colors
en cada esbós que s'ha esborrat.

I que el perfum del teu alè
solcant el temps que s'ha perdut
recorri els núvolds lentament,
plovent petons tendres i nus
en els rinxols dels meus cabells
per remullar-los de tu.






FUERA DEL SUEÑO DE LA NOCHE

Quiero sentir el peso de tus besos
fuera del sueño de la noche
y del silencio de mi corazón
y que en el fondo del verso más largo
fundas las letras de mi nombre
con tu corazón enamorado.

Quiero sentir como tus manos
roban la piel de mi recuerdo
y la rescatan del pasado,
que la recorran sin miedo,
que escriban versos de colores
en cada esbozo borrado.

Y que el perfume de tu aliento
surcando el tiempo perdido
recorra nubes lentamente,
lloviendo besos desnudos
en los rizos de mis cabellos
para mojarlos de ti.

.