dimecres, 31 de març del 2010

BEGOÑA

La teva nova casa
és un lloc tan silenciós
que sento que no hi ets.

Miro la teva finestra,
una foto i un record
i un comiat escrit en vers.

Però jo sento que no hi ets…

T’he tornat a veure en somnis
i en somnis sí que he sentit
que tornaves a ser aquí.

Pot ser no ets en lloc,
o en algún lloc que desconec,
però se que vius en mi.

I en somnis ho sento així.

Vull somiar continuament
per no perdre´t en records
que se´ls enduria el temps.

Vull trobar aquest lloc llunyà
on et va deixar el passat
i retornar-te al present.

Però no està a les meves mans
i els meus desitjos s’esvaeixen
en somnis que s’endu el vent.

Però és que et sento tan present…

Quan jo vingui, tu em rebràs,
quan et vegi, somriuré
i trobaré el meu tresor.

Però se que tot té un preu
que sempre hem de pagar,
així en la vida, així en la mort.

I és que aquí…deixaré tant…


BEGOÑA

Tu nueva casa
es un lugar tan silencioso
que siento que no estás.

Miro tu ventana
una foto y un recuerdo
y una despedida escrita en verso.

Pero yo siento que no estás...

Te he vuelto a ver en sueños
y en sueños sí que he sentido
que volvías a estar aquí.

Tal vez no estés en ningún lugar
o en algúno que desconozco
pero sé que vives en mí.

Y en sueños lo siento así...

Quiero soñar continuamente
para no perderte en recuerdos
que se llevaría el tiempo.

quiero encontrar ese lugar lejano
donde te llevó el pasado
y devolverte a mi presente.

Pero eso no está en mis manos
y mis deseos se desvanecen
en sueños que se lleva el viento.

Pero es que te siento tan presente...

Cuando yo venga, me recibirás,
cuando te vea, sonreiré
y encontraré mi tesoro.

Pero sé que todo tiene un precio
que siempre hemos de pagar,
así en la vida, así en la muerte.

Y es que aquí...dejaré tanto...

.